Een Brand Boost door nieuw concept & beleving
De challenge
Ska (kinderopvang in Amersfoort) wil echt iets bijdragen aan de ontwikkeling van alle kinderen. Zij vroegen daarom een vernieuwend pedagogisch sterk concept voor kinderen van 9 jaar en ouder op de buitenschoolse opvang (bso).
Onze aanpak
Samen met verschillende experts binnen het bedrijf, met mijn kennis van de kinderopvangmarkt én met de kinderen heb ik een nieuw bso-concept ontwikkeld, getest en ingevoerd.
Aanzetten
AANgaan van de juiste vraag en noodzaak. Oudere kinderen langer op de bso behouden. Projectgroep en -doel samenstellen met de juiste (pedagogische) experts.
Betrokkenheid
BETROKKENHEID bij het merk, de markt, de uitdaging van de doelgroep en het laten horen & zien van outside-the-box mogelijkheden.
Creatie
Conceptontwikkeling, CREATIE en implementatie van Ska Next - een eigen programma met challenges en vrijheid voor bso-kinderen van 9+ jaar.
Het resultaat
Dit uitgebreide en creatieve proces leverde een prachtige extra invulling van de bso-dienst op voor ska. Eentje die echt hun merk versterkt en op de pedagogische kaart zet:
-
Het DNA van Ska (plezier en prikkelen van intrinsieke nieuwsgierigheid) verwerken in challenges en nieuwe ervaringen;
-
Een succesvol voorbeeld dat kinderinspraak echt werkt en een toevoeging aan je merkbelofte is;
-
Kinderen wíllen naar de bso om aan de challenges deel te nemen (uitstroomleeftijd verhoogt);
-
Show, don't tell: bekijk het hier